Aslm-34 evet gebelik belirtilerinden ama sizinki gebelikten mi bilinmez, korunmadiginiza göre çok da supriz olmaz ,olma ihtimaliniz yüksek, emzirdigınizi belirtmeniz gereksiz çünkü sütle korunma diye bir korunma şekli yok. Erken gebelik yapın , bebek bir kerecikten oluyor istemiyorsanız korunun, istiyorsanız salın gitsin.