Kızlar merhaba 6 buçuk aylık bir oğlum var son 1 aydır sürekli kendini kasıyor ve çok titriyor onu yataktan aldığımda meme veya mama karşısında geçtiğinde heyecanlandığında el ve ayakları acayip titriyor ağzıyla kafasıyla kendisini sıkıyor kasıyor eli ve ayakları aşırııı terliyor çorapsız bile… ve birde nama yerken su süt içerken gözleri yaşarıyor boğuluyor gibi oluyor bir süre nefes alamıyor?bu aralar sıklaşmaya başladı 😢 daha önce bu aylarda böyle bir şey yaşayan oldu mu? Neyden oluyor bilgisi olan var mı kormaya başladım ☹️