2 aylik 5 gunluk bebegimi surekli emziriyorum.
Bi kac kez hastaneye yattim bebegimle birlikte safra tasindan dolayi eger enfeksiyon degerim yuksek cikarsa acil ameliyata alinip belki 2_3 gun emziremeyecegim bunun icin bebegime sut sagip stoklamak istiyorum.
Sagimi emzirmeden hemen sonrami yapiyorsunuz cunku ozaman cok sut cikmiyor acil fikirlerinize ihtiyacim var