Bayanlar benim imkansızdır diye düşünüyorum yani ama ben düzensiz adet oluyorum normalde 1 gün geçti adetim göğüslerim inanılmaz hassaslar acaba hamile olabilirmiyim diye düşündüm yani ilk belirtilerde hatırlayan varmı göğüs ağrısı yoksa adetmi olucam süpriz bebiş mi çözemedim😅😢🥰 fikirleri olanları da bekliyorum