Kaan01 bende çok çektim iştahsızlık yüzünden, kızım o kadar iştahsız ki ağladığımi biliyorum yemiyo diye. Bir sürü de iştah şurubu denedik polivit içlerinden en iyisi bi o fayda etti. Doktora danışıp sizde deneyin isterseniz yemeyen çocuk çok zor gerçekten