k_elebek canınız bir şey istedi de yemediniz mi acaba? Benim bir kaç gündüz canım san sebastiyan istiyordu gidip yemedim sonra birden Süt gelmedi yediğim halde , annemin canın bir şey isterse ye sütün kesilir dediği aklıma geldi , gidip hemen yedim , millet kahvaltı yaparken hala 😂 sonra yakındaki avm ye gittim Emzirme odasına emzirmeye denedim ve süt vardı