Mervedeniz0211 Merhabalar, oğlum 7. Aya geçince hipp 2 numaraya geçtik. Ama kullanmaya başladıktan bir hafta sonra vücudunda kızarıklar oluşmaya başladı egzama gibi. 2 numaraya geçip başına böyle bişey gelen var mı ? Yarın doktoruna götüreceğim