aselenamom Merhaba kızlar oğlum 5 ay 20 günlük kolundaki aşı kırmızı ve ucu yara oldu bu normal mi yaaa bilgisi olan ?
Busra9554 aselenamom evet bizimde aynıydı yara gibi kabuk bağladı falan sonra yavaştan düzelmeye başladı. Yavaş yavaş iyi olacak demekki.
MiranAslaninannesi aselenamom benim bebeğim de öyle oldu sağlık ocağı hemşiresi normal aşı işe yaramış böyle olur dedi korkma canım 😇
aselenamom Portologg Kuruyo iltihaplanıyor soyuluyor şişiyor felan kızımda böyle olmamıştı korkuttu beni🤦🏻♀️