Merhaba güzel anneler. Bebişim 6.5 aylık. Yakında işe başlayacağım için bebişime biberon tutturmak istiyorum ama kaç defa denediysem olmadı. Oyuncak gibi ısırıyor dişini kaşıyor. Şu anda lansinoh yavaş akışlı biberon var. Var mı kesin tutar dediğiniz biberon? Bir sürü biberon alıp hepsini de denemek istemiyorum.