Kızlar yeleğim tam 3ayına girdi. İlk doğduğunda emzik alıyordu ancak beni emerkn zorlandığı için emzk vermedim. Kırkından snra verdim bu seferde almadı baya uğraştm bazen binazck tutuyor ama tık diye atıyor. Artk beni emzk yapmaya başladı ne yapsam avent denesem mi ? 3.ayda emzik tutan var mı?