Kızlar 36 haftalık doğum yaptım 3 günlük bebeğimin emmesi kuvvetli fakat yağlı süte gelince yoruluyor ya da uyuyor 😅 Boşaltamıyor böyle olunca da elektrikli pompa var ama sürekli sürekli onla uğraş dur zor oluyor mochi önerir misiniz son kalan sütü diğer memeyi emerken toplar diye düşündüm ama hiç kullanmadığım için gereksiz olur mu onu bilemedim