Nzl53 Sekiz aylık bebeğim iki hafta önce kalsiyum değeri 11.7idi d vitaminini kestik tekrar tahlil verdik 11.5 e düştü böbrek utrasonu çektirdik bı sıkıntı yok başına gelen var mı
fizyoterapist_anne06 Nzl53 merhabalar hala kalsiyum kontrolü yapiyormusunuz bizimde yüksek çıktı sınırın 1 yas napsam internette nasıl korkutuyor moralim bozuluyor okudukca