Kızşar bebeğim 13 günlük bundan 2 gün öncesine kadar sütüm çok güzel geliyordu hatta akıyordu hep sağmak zorunda kalıyordum ve 2 saatte bi sağıyordum neredeyse hep 60 ml ve üstü çıkıyordu 120-130 geldiği bile oluyordu ama 2 gündür göğüslerim yumuşadı ve sütümü sağdığımda az geliyor ama bebişim emerken ağzının kenarından akıyor yarım saat kadar emip doyuyor gece olunca 2 saatte bir kalkıp emmek istiyor 2 gündür bazen doymuyormuş gibi geliyor. Acaba sütüm mü kesiliyor yoksa normal bi durum mu