Balse benim bebeğim bugün 3 günlük 1 gün boyunca emmek istemedi çok direndi eşime dün silikon uç aldırdım sabaha karşı denedim onunla emdi ne kadar miktar çıktı kestiremiyorum ama her 2 memede de 25 dk oyalandı. Dünden beri silikon uç kullanıyorum göğüslerimi çok ağır hissedince de sağım yapıyor 3 saat içinde bebeğe veriyorum kaşık biberonla. Şimdilik bu yolu izliyorum. Sütümü alsın da varsın arada silikon olsun hiç öyle takıntılarım yok inan ki. Kaygılanacak başka şeyler bulmak çok kolay. Sağlıklı olsunlar ha mememi o tutmuş ha aracı ile emmiş, yine teni tenime değiyor yine gözlerimin içine bakıyor ben buna da razıyım, çenesi kuvvetlensin ileride silikonu aradan çıkarmayı denerim silikon dışarıda zor oluyor ama zaten annelik zora talip olmak değil mi ?