Ezen üzülmeyin, 40 mevlidimizde kızın sarılık mı diye soruyorlardı hala çok belliydi, gözlerinin içi saprasıydı. 2. ayını buldu geçmesi şükür. geçiyor inanın uzayan sarılıktır belki doktorunuz ne diyorsa onu yapın. güzelce besleyin idrar ile atılıyor sarılık. geçmiş olsun şimdiden