kizannesi06 Arkadaşlar ev sahibi kira kontratı bittikten sonra ne kadar zaman süresinde çıkarır yani kontrat bittikten sonra ne kadar vakit var lütfen yazın
superanne2 kizannesi06 avukat değilim ama bence süre dolduğu an çıkmak gerekiyordur diye düşünüyorum çünkü kontratın bitiş süresi belli
yagmuraltintas kizannesi06 canım kontrat bitiminden sonra 10 sene süre oluyor çıkaramıyor kendi gecmeyecekse ya da bir kaç durum daha var ev ağır hasarlı ve tadilat gerektiriyorsa vs vs sözleşme direk yenileniyor