Kızımda vardı 1 yaşında öğrendik. Anne karnında mu vardı bilmiyorum doktor dememişti öyle bir şey. İdrqr yolu enfeksiyonu olmuştu öyle öğrenmiştik. 1 dereceydi. Düzenli İdrar tahlili ve ultrason yapıldı yani takip edildi. Nefrolojiye gittik vs. Geçen günkü ultrasonda görmedi doktor geçmiş dedi. Zamanla geriliyor zaten bu tabi derecesine bağlı belki de herkesin farklı olabilir.