S2022 Kızlar selam bebeğim 7 aylık süt alerjisi var,6.aya kadar hiç pişik olmadı ama havaların ısınmasıyla pişik olmaya başladı,bu mamayı kullanıp pişik olan varmı? Alerjik oldğu içinmi pişik oluyo yoksa sıcaktnmı çözemedim
edafmo S2022 hangi mamayı kullanıyorsunuz ki? Biz Aptamil pregomin syneo kullanıyoruz bebeğim 4.5aylık oldu ama pişik vs yapmadı
S2022 edafmo o mamyı yazdı doktor ama kullanmadk tadını sevmedi,evolvia kullnıyoruz şimdi ama hemen olmadı,6 ay hiç pişik olmadı son 15 gündür geçiyo yine çıkıyo sanırım sıcaktan
Meret Evolvia rp2 kullanıyoruz ne zman ki havalar ısındı bebeğimi her kaka sonrası poposunu yıkadım pisik olmaz oldu diyebilirim mamayla alakası yok yani .artık havalar sıcak yıkayın bence
S2022 Meret bizde rp2 kullnıyoruz o zaman havalardan altını yıkıyorum ama dışarı çıkınca mecbur ıslak mndil kullnıyoruz😕havalar ısınana kadar böyle sorun yaşamadık çnkü
yagmurkokusu_ Sıcaktan olma şansı vardır dün sürekli alt alacağım da yıkama yaptım akşama pişiği geçmişti dişten dolayı sık sık pişik oluyor. Kremlerde etkisiz kalmaya başladı ve evde sürekli altını açıp havalandırma yapıyorum. Geçen günde alıştırma kilodu aldım evde onu kullanacağım teni çok hassas bezlerde bi çiş olsa hemen alırken pişiğe de çeviriyor.
yagmurkokusu_ S2022 aynen diş pişiği sürekli tekrarlıyordu birde krem de faydasız kalıyordu normal pişikte hamazinc sürdüğümde geçerdi.