Selamlaaar💁🏼♀️ Ben göbeğimi eritmeye karar verdim arkadaşlar, kilomdan yana memnunum ama kötü beslenmeden kaynaklı göbeğim yağlandı ve büyüdü🫠 Bu yolda benimle olan var mı? Her gün burada naptık nettik yazalım, birbirimizi gazlayalım😄
Bugün diyete - gerçi diyer denemez sadece tuz, şeker ve un alımına dikkar edeceğim, normal yemekler dışında ekstra tuz ve şeker yemek yok. Abur cubur da yok🫠- ve spora başladım. Ne yaptığımı yazayım belki benimle devam etmek isteyen olur.
Youtube’da Ayşegül Demirsoy var spor hocası sanırım, onun 5 dk ısınma videosuyla başlıyoruz, ısınmak önemli. Sonra yine aynı kadının göbek egzersizlerini yaptım ben. En son bitince de yapabildiğim kadar yarım mekik çektim, 7 tane falan😂 Chole Thing ilk başlarken ağır gelir diye onu yapamadım ama yapan varsa helal olsun😅 Spor bitince de yağ yakımı olsun diye, aç karnına olacak ama, iki kaşık sulu yoğurt içine limon sıkıp yedim. İçine pul biber de koyabilirsiniz daha etkili olur. Bunu her gün kızımın öğlen uykusunda yapmayı düşünüyorum, umarım vazgeçmem🙏🏻