ilaydaaltann_ Kızım 3 ayını cuma günü doldurdu. Ama biseyleri tutma isteği yok. Yani tutamiyor hiç yapmadi. Ebe de3 aylıkken tutmasi lazim dedi ben de taktım kafaya.
amansallagitsin ilaydaaltann_ bu aylarda beklenir eline sigcak kucuk brsy ve sesli olursa dikktini daha ceker siz gosterin sonrasinda eline verin bi kc saniye tutup birakirlr zamnla bu sure uzucak
turnakusss ilaydaaltann_ sırf bu konu yüzünden doktorumuzu aramışlığım var. Kesinlikle endişelenme. Doktorumuz senin parmağını tutuyor mu demişti bende evet demiştim bu aydan beklenti bu kadar olur demişti. Nesneleri tutma 4-5 ay civarı oluyor o da kısa süreli.
jap ilaydaaltann_ 4 ay 17 günlük henüz uzun süreli tutamıyo. 3 aydan farkı önüne getirdiğimde yavaşça elini uzatıp almak istiyo. Tutması 3 4 saniye sonra bırakıveriyo. Hepsini zamanı gelince yapar acele etmeyin :)
amansallagitsin ilaydaaltann_ nrml zamanla olur saniyelik suan tutmalari siz elinize verin verdkce alisir birde taklit yetenkleri cok gelisiyor sizi taklit ede ede ogrenir
MeTeCa ilaydaaltann_ Nesneleri tutmak için küçük ya. Ben de internet bilgilerine göre çıngırak aldım. Sevecek tutup oynayacak sandım ama anlamıyordu. Tam olarak 4.-5. aylarda tutup sallıyordu 😅