Aslananne1 kabızlık için gittik gazı da var dedi hem gaz hem kabızlık ilacı mi bu bide faydası varmi? Bebeğim 1 yasinda
Canankrc Aslananne1 kabızlık için ben ağızdan zeytinyağı veriyorum çok rahatlatıyor deneyin yararını göreceksiniz hiç bir yan etkisi de yok
Vina3 Aslananne1 gaz damlası değil probiyotik bu damla. Bizde 2 ay kullandık biz de işe yaramadı ama bana tavsiye eden arkadaşın çok işine yaramıştı. Bebekten bebeğe değişiyor anlayacağınız
edafmo Aslananne1 bu ürün probiyotik. Yani bağırsak hareketlerini ve florasını düzenler. Genelde ishal, kabızlık, gaz problemleri için veriliyor. Biz gaz için kullanmıştık