nazlimom__ Kızlar 4 aylık bebişlerinize bsy verdiniz mi yavaş yavaş. Bebeğim ağzıma bsy goturunce hep gözü kalıyor bakıyor hep😅😅
mczm__ nazlimom__ şimdi burda 50 yaş üstü teyzeler olsaydı nefsi kalır çocuğun veeerr derdi 😂 benim kızıma öyle diye diye herşeyi vermeye çalıştılar bence ek gıda dönemini bekleyin 🤭
Mertveannesi2211 nazlimom__ 4 aylıkken yutma refleksi gelişsin diye ebemiz yoğurt ve elma suyu ver demişti bize günlük bir çay veya tatlı kaşığı verebilirsiniz
Lunaaaaa Doktorunuz başlayın diyene kadar anne sütü veya mama harici bişiy vermemelisiniz, bebekler zaten herşeye merakla bakıyor ve istiyorda acele etmeyin derim
Mdnlna mczm__ ayyy bndede aynı durum bebegimi nere götürsem vermeye çalışıyorlar agzlarin üstünü yani çarparsim varda buyumuguz iste 🤣🤣🤣
Mdnlna nazlimom__ ben vermem herhalde şuan 3 buçuk aylık ne kadar vermem desemde şu kaynanalar kayinbaba annem babam vermeye çok meraklı benden önce davrancaklar o kesin şimdiden ağzını bisey götürmeye çalışıyorlar ben engelliyom en az 5 ay olmasını beklicem Bn 4 ay bnce çok küçük ama doktorun dediği önemli tabi her bebek farklıdır
mczm__ Mdnlna ya hiç deme valla dayanamayacak şeye geliyorum o bebek anlamaz bilmediği şeyden niye nefsi kalsın diyorum kaya gitmiyo 😬
turnakusss Doktorunuza danışarak ilerleyin bence. Erken dönem ek gıdaya başlayan bebeklerde ileriki yaşlarda obezite çok sık görülüyormuş araştırmalara göre. Kaş yapayım derken göz çıkarmayalım. En erken 5-5.5 ay civarı öneriliyor.
Dilan9900 nazlimom__ biz günde 1kere mem hep mama olarak gidiyoruz sağlı ocağı ev yapımı yoğurt yarım cay bardagı bırde elma armut suları verebılırısn dedı
AviL06 Eline oyuncak da alsa ağzına götürecek zaten önce dokunarak sonrada ağzına alarak keşif yapıyorlar 😇 hiç olmazsa 5-5 buçuk aylık olmasını bekleyin derim ya da doktorunuza danışarak ilerleseniz daha iyi olur 🌹