elek01
Bütün özel anlarımıza şahit olan bir yerimiz var bizim. Bir yayla aslında ama neredeyse bütün özel anlarımıza şahit dediğim gibi. İlk hamileliğimi öğrenir öğrenmez eşime haber verdim. Buraya gideceğim işten çıkınca bir sürprizim var sende gel diye. Kuzenlerimizi falan topladım. Yaylada ne kadar organize olunabilirse o kadar organize olduk işte meşaleler falan 😂 Eşim tabii özel gün değil bir şey değil gelince bir şaşırdı noluyo modunda. Banada gelmiş “sürprizim nerde” diye soruyo. Gözlerini kapattırdım. Ultrason fotoğrafını çerçeveletmiştim yaylaya çıkmadan önce. Çerçeveyi karın hizamda tutarken gözlerini açmasını söyledim. İnanamadı, idrak edemedi, şaşırdı falan sonra sevinç naraları atıldı. Sonu güzel bitmedi ama kucağımıza almak nasip olmadı. Bulut’umuz gökyüzünden izliyordur muhtemelen bizi şimdilerde. 🤍
İkinci hamileliğimi de aynı yerde söyledim yine. Haftasonuydu. Hadi dedim oraya gidelim. Daha yeni toparlanmış, unutmuştuk zaten. Gitmeyelim falan bir ısrarlarda dedim ki ya gelirsin ya da tek giderim yani her türlü gidicem. Neyse gittik. Bu sefer kan testi ultrason fotoğrafı falanda yok. Evde yaptığım gebelik testi yanımdaydı sadece. Kimsede yoktu ikimizdik. Çıktık yaylaya havadan sudan normal konuşurken bir anda hamileyim diyerek testi eline verdim. Bütün gün kendimi tutmuştum valla söyleyince nasıl bir bıraktıysam hüngür hüngür ağladım resmen. Ertesi günde kan testi verdik onaylattık. Çok şükür Can’ımız bizimle birlikte. 💙