tlnbebek benim kizim da 8 aylik. Uyaninca, ögle uykularindan birinde de mama yer, gece uykusu öncesi ve gece mama yer. Onun dışında ek gıda ile beslenir. Kilo alımı iyise, vitaminlerini alıyorsa sorun yoktur demişti doktor ama ben bazen mama yerine kaşık maması veriyorum veya ek gıdalarını mama ekliyorum