AyseDerinnn kızım da vermemiştim ama oğlum da doktorumuz vermem gerektiğini söylemişti yazın ama 4,5 aylık falandı yaza denk geldiğinde zaten. Siz doktorunuza bir danışın birde yaşadığınız yerde önemli bence aşırı sıcakların olduğu yerdeyseniz mutlaka bir danışın