17 günlük oldu hala böyle normal değil dmi beşinci günü düştü bağ banyo yapamyrz boyunu hep pişik, yarın üçüncü kez doktora gitmeyi düşünüyorum ama pislikler bakmyr bile gümüş nitrat verdi biri.kullan deyip yolluyr. Özele.mi gitsem ne diyrsnz kızlar çok mu kötü 😔