Melomel Selam anneler 22 aylık bebeğimin kakasında yedikleri bütün bütün çıkıyo. Mesela zeytini ikiye bölüp veriyorum kakasında aynen çıkıyo iki parça halinde. Normal mi?
mobesebesir Melomel gecen oğlum haşlanmış mısır yedi öyle ce çıkmış eşim Bi iki çiğnenmiş yine de diyo. Bazı şeyleri sindiremiyolar normal