Kızlar doktorum tadimlara başlayabilirsinz demişti bebeğim çok zor mama içiyor bibeoron degstrdm mama degstrdm aynı.Banada doktorum ek gıdayla ilgili bir döküm verdi onda pirinç ununu suyla pisirip ılınınca mama koyduğunu okudum ama kaçıncı ay için bilemiyorum mama zor içtiği için günde birkere bu şekilde yapabilir miyim yada yapan arkadaşlar var mı belki kasıkla verebilirim diye düşündüm çünkü çok zorlanıyorum🥺