Selimikomom 5 mayıs 2021 🥳aynı sizin gibi adetim gecikmiş olmasına rağmen yok yaa bu sefer de olmamıştır deyip asla test yapmıyordum, en son arkadaşlarımın ve eşimin ısrarlarına dayanamadım tabi artık belirtiler de başlamıştı. Test yaptım şak diye kıpkırmızı çift çizgi belirdi. Ertesi gün sağlık ocağına kan verdim. 7 mayısta da doktora gidip hem bebegi gördük hem kalp atışlarını duyduk. 6.haftanin sonunda öğrendim hamile olduğumu 🤩 şu an oğlum 18 aylık çok şükür bin şükür 💘