Ozturk45 Bugün 4 ay 25 günlüğüz geceleri bebeğim gaz çıkaramıyor sürekli uyanıp ağlıyor biogaia kullanıyoruz hala ama sizde de böyle bir sorun oldu mu olduysa naptınız
Niss1 Ozturk45 bizim bebeğimiz de kolikti aklına gelebilecek tüm gaz damlalarını denemiş biri olarak en son nurse harveys markasının gaz şurubu çok çok iyi geldi baya rahatlattı bebeğimi damlasıda var ama şurubu baya etkili damlası işe yaramamıştı bizde
Cansukmt Ozturk45 benimde bebeğim 4 ay 25 günlük🤗 aynı sorunu yaklaşık 1 aydır yaşıyorum. Uykusunda sürekli ağlıyor ayaklarını çekip vucudunu sırtını yukarı kaldırıyor☹️ çözümünü bulamıyorum yok ne yapsam etki etmiyor 😥
Ozturk45 Niss1 eşimin eczacı tanıdığı var onunla konuşmuş sadece bunu kullanın demiş eşim başka bir şey kullanmak istemiyor bende ondan gizli bir şey yapmak istemiyorum kaldım arada
Niss1 Ozturk45 doktordan daha iyi bilecek hali yok ya canım sen çocuk doktoruna danışıp dediğim gaz şurubunu sorabilirsin onay verirse kullanırsın içeriği temiz en bitkisel olanı bu ve bizim bebeğimize en iyi gelen
iremsenepli11 Ozturk45 bir kaç damla sadece mesela 2-3damla yeterli olur bence verin gazının en yoğun zamanından 30dk önce falan inşallah etkisini gorurusunuz