Hsrtgndz Merhaba bayanlar 2.5 aylık bebgım var memlekete gitçez ama otobüs yok uçakla gıtsek bebegıne zararı olurmu ucagın 2.5 aylık
Kitapkokusu Hsrtgndz Hayır olmaz, inmeye yakın emzirin mama alıyorsa mama yada emzik yeterli olur. Hafif bir kulak ağrısı yaşar inince geçer.
Uykusuzhergeceeee Hsrtgndz kalkarken ve inerken emiyorsa emzirin yoksa biberonla besleyin basınç rahatsız etmesin onun haricinde uyuyarak gider zararı yok😊