hazalp aynı durumu üç gündür yaşıyoruz hastane hastane gezdik calpol dolven verin diyip gönderiyorlar dün sabah 6dan akşam 10a kadar ağzına su bile sürmedi hiç bez değiştirmedim işemedi bile çocuk. Gece acile götürüp serum taktırdık sıvı takviyesi yaptılar. Ateşten baygın gibi yatıyor, uyanık olduğu zamanda sadece ağlıyor. Tedagil aldım verdim ama işe yaramadı. Bir kaç gün daha sürer gibi çok geçmiş olsun valla onlar ayrı yıpranıyor biz ayrı yıpranıyoruz