Busedmr yabancılama dönemi bizim kızda öyleydi asla baska bir eve gidemiyordum kosa kosa eve dönüyordum 4,5-5 aylıkken yendi sosyallesmeye basladı sosyal dönemleri artık bir süre idare edin odada ki uyaranları kaldırın temasta bulunun size odaklansın diğer insanları evi ortamı yabancıladığı icin uyumakta zorlanır huysuzlanır cok normal ama geçici bir dönem