Merhaba arkadaşlar,
Bebeğim tam 5. Aylık oldu daha önce menenjit aşısı yaptırmadık. Doktor bize takvimi şu şekilde verdi
Bexsero 5-7-15
Nimenrix 5-13
- Ayda iki aşı görünüyor yaptırın ikisini de dedi ama çocuğa ağır gelir mi emin olamıyorum. Başka doktora danıştık 5. Ayda bexsero yaptırın nimenrix tek doz 13 de yaptırın dedi.
Haliyle kafamız karıştı.
Bilgisi olan aydınlatabilir mi?