Egeto Kızlar bebeğim 17 aylık. Bu aralar öğlen yemeğini reddediyor. Kahvaltı fena değil ara öğünlerde meyve severek yiyor ama öğlen hiç yemek istemiyor. Akşam da az yiyor. Sizin bebekler nasıl, öğünleri atlamadan yiyorlar mı her seferinde?
mobesebesir Egeto benimki de 19 aylık bazen yiyo bazen de kahvaltıdan sonra atistirdigi için yemek istemiyor zorlanıyorum akşam zaten acıktığı için güzel yiyo
Egeto Sedaalya ben de öyle düşünüyorum hep fresh şeyler vermeye çalışıyorum o yüzden ama bu aralar reddediyor hep