Elifterzii 9.ayda kızamık aşısı oldu bebeğim ve üzerinden nerdeyse 10 gün geçti. Kollarindan sırtına doğru kırmızı benekler var. Ateş,ishal halsizlik falan hiç birsey yok. Aşı sonrası bu şekilde bebeğinde yan etki gören var mı acaba ?
Gamzosgamzos Elifterzii bizim hemsiremiz 10 15 gun kadar yeni yiyecek yedirme aşı bu vakitler icinde bile dokuntu yapabilir yedigi yiyecegemi alerjisi var aşıdanmı oldu anlayamassın demişti
bilgekizinannesi Elifterzii bizim 12 ayda yapıldı aşk dediğiniz gibi kol ve bacaklarda yoğun döküntü oldu sonra da geçmedi 1 ay oluyor. İsilikle birleşti sanırım.