Melis1706 Yani hocalara falan inanır mısınız bilmiyorum ama. Benimde ensemde çok rahatsız edici şekilde egzama gibi birşey vardı. Bi komşu teyzemiz birşeyler okuyup enseme 1 diş sarımsak sürüp onları iğneyle ipe geçirmişti. Sarımsaklar kurudukça benim ensemdeki yarada kuruyup tekrar çıkmadı. Böyle okuyan birini bulabilirseniz okutun derim