noluyasanagenemiros Kızlar dün gece göğsüm taş gibi oldu kitleler oldu sağdım ama az çıktı bugün bebeğimi emzirdim biraz geçti uyudum tekrar taş gibi olmuş şuan sıtma tutuyor gibi beni ateşim de çıkmış ne yapayım başına gelen var mı?
zeyn6 noluyasanagenemiros bende yaşamıştım mastit olmuşsunuz sağarken çok acıyo ama tek çözümü sağım ve emzirme birde parol almıştım ben emzirme danışmanlığıda aşıyordum o sıra memeyi dayanabileceğiniz ısıda içine bir tatlı kaşığı ingiliz tuzu atılmış sıcak suya koyup bekleyin 10-15 dk sonra buzlukta soğuttuğunuz lahanayla kaplayın buda rahatlatmıştı beni geçmiş olsun bol bol sağım yapın hiç bi şey yapamıyosanız tıkanmasın memeler süt akışı hızlansın
Oglusm noluyasanagenemiros Aynısı bende yaşadım cok ihmal etmeyin iltihaba kadar gidiyor o şişlik genel cehraha gitmistim ben antıbiyotik verdi anca öyle geçti mastit cok zor ya
Peeri noluyasanagenemiros bende aynı durumu yaşadım ben durumu öğrenene kadar baya çektim. Benim göğüs ucum kapanmıştı beyazlık olmuştu onu açıp sağdıktan ve emzirdikten sonra rahatlamıştı. Titreme ateş Mastitten sonra oluyor hemen çözmeye çalış. Benim bir süre sürdü o sıkıntılarla sütüm azaldı malesef 😔
Elika00 noluyasanagenemiros iki hafta önce yaşadım. Kantaron/zeytinyağı ile güzelce göğsünü sabah öğlen akşam ovdur birine. En az on/onbeş dakika. Sonra buz uygulaması yap. Ben sürekli buz tuttum. Emzirdikten sonra sağdım. Üç güne düzeldi. Bu sırada doktora da gitmiştim antibiyotik vermişti ama kullanmadım. Önce kendim denemek istedim iyi gelince de kullanmadım. Masajı asla ihmal etme yanında birisi varsa o yapsın çünkü biraz sıkması lazım canın acıyınca sen belki ovamazsın
Ovariproprium Mastit olmuşsun muhtemelen. Mutlaka hastaneye git antibiyotik gerekir. Bir se hastane tipi pompayla düzgünce sağmalısın
hepoyleolurzaten__ Sağım yapmanız gerek sütünüz dolmuş onun için ateşiniz çıkmış.Ne kadar sağım yapsanız o kadar iyi geçmiş olsun