Alyabade1 Kızım 4 ay 19 günlük normalde çok sakin bir bebek bugün sürekli ağlıyor canı yanıyor gibi uykusu var ayağımda salladigimda yada kucağımda uyuyot yatağına koyunca çok ağlıyor aglarkense inliyor neden böyle olabilir arkadaşlar ne yapacağımı bilmiyorum dotkora gitmeli miyim
melihaozen55 Alyabade1 benim oğlum da 4 ay 2 günlük damakları şişti hep çocuğum ara ara sürekli ağlıyor bence panik yapmayın şuan bide atak dönemindeler işimiz zor 🥲🤷♀️
SetenayCo Alyabade1 Annesi gazı olabilir, dişi kaşınıyor olabilir. Görme yetisinin tamamlandığı dönemdesiniz, o da huzursuzluk yapmış olabilir. Kucağınıza alıp evin içinde yavaş yavaş tur atın, kıaa sürede sakinleşecektir.
[silindi] Gaz olabilir mi? Aynı şikayetlerle defalarca acile gittik lavman yaptilar her defasinda. Röntgen de gazı çok fazla çıkıyordu. Geçmiş olsun Allah şifa versin