herseySeninleguzel11 Mlkkrm İsilik olmuş canım her gün ılık suyla banyo yaptır, üzerini de ince kısa giydir.
canparelerim Mlkkrm bence isiliğe benzemiyor. Ellerinin içinde ayaklarının altında da var mı? Varsa el ayak ağız hastalığı da olabilir.
Mlkkrm canparelerim Ellerının. İçi ve ayak altında yok canım ilk kez oldubu arada teşekkür ediyorum 😘
canparelerim Mlkkrm iyi şükür o zaman değildir ama isilikte böyle olmuyor, islik diyenler olmuş ama hiç benzetemedim yani ben isiliğe. Geçer inşallah geçmiş olsun ama yine de doktora götür bence. İnşallah önemli bişey değildir🙏🌸
-_-hUysUzvetatlikadin Mlkkrm birşey sanki alerji yapmış gibi sanki ufak ufak tepe yapmış bi dene bence yoğurt yedir belki biraz rahatlatır
Cansucan20 Mlkkrm el ve ayaklara sıçrarsa el ayak hastalığıdır. Benim oğlumda böyle oldu. El ayaklara sıçradı akabinde. Ben isiliğe benzetemedim.