Kızlar selam benim kızım 2 ay bir haftalık yaklaşık 2 aydır kusuyo doktor reflü dedi ama reflü maması vermedi ilk zamanlar kilo alımımız çok düşüktü sıkıntı yaşadık gaviscon infant kullanıyoruz şükür şimdi kilo alımı iyi ama genede kusuyor özellikle şu 3 5 gündür iyice azdı sıcaklardanmı anlamadım evolvia kullanıyodum hip geçtim biraz araştırdığımda herkes bebelac tchickener herhangi bi mamaya katıp veriyorlarmış ama kimiside kabız oldu diyo yada jöle gibi bebeğim almadı diyo denemek istiyorum ama eminde olamadım kullanan varmı memnunmusunuz ???