Normalinde mayıs ayında doğdu 36.haftada 40.hafta nisana geliyor ,biz şuan 4aylık olmak üzereyiz ama 3.ay atağı yaşıycaz değilmi kızlar çünkü erken doğmuş oldu doğru biliyorum demi , şuan atak haftasındayız uykular berbat durumda yatırdıktan yarım saat yada 10 dk sonra tekrar uyanıyor biraz huzursuz falan