alpinannesi3 Oysaki çatalla ezerek başladık ek gıdaya 10 aylık oldu hala katı birşey verdiğimde öğürüyor önerisi olan varmı ?
en_sevdiklerim2 alpinannesi3 önerim yok. Aynı şekilde başladık 10 aylığız aynı durumdayız yalnız degilsinn🙈
babyandmom1 alpinannesi3 öğürebllir normal benim kızımda öğürür kusardı böyle böyle alışıyorlar asla pes etmeyin