Jeanne tahlil yaptirmadan kesmeyin derim. Rutinde sağlık ocağı devit ve vegaferon vermeyi kesiyor 1 yaştan sonra evet. Ama ben 1 yaşında tahlil yaptırdım doktor yönlendirmesi ile, sanki hiç vitamin ya da demir desteği vermiyormuşum gibi düşük çıktı çocuğun değerleri, depolar boştu. O yüzden doz artırarak 1 yaştan sonra da devam ettim. Daha önce pedia d ve best iron şase kullanıyorduk, tahlilden sonra dozu yükseltti diye coledan ve best iron şurupa geçtik.