Bebeğim 1 ay sonra 2 yaşına giricek ve kademeli olarak emzirmeyi azaltmaya calısıyorum geceleri içmiyor artık fakat gündüzleride baya azaltmıstım dün tamamen kestim nerdeyse 2 güne yakın hiç vermedim ama sonra bir kriz tuttu size anlatamam yani böyle bişey yok kendini yere atıyor ağlama krizleri illa ki emzirmemi istiyor yarabandı koydum orama bak diyorum uf olmuş anlamıyor hiçbi şekilde cocuk kendini kapatıyor anlamamak için. Salça baharat vs böyle şeyler yapmadım ama
Kesin onlara da aynı tepkiyi gösterir. Yarabandını gördügü an kendini yerlere atıyor ağlama krizleri. Salçayıda görse öyle yapar. Allah askına napacağım siz nasıl yaptınız aşırı zorlanıyorum bugün dayanamadım emzirdim