Merhaba arkadaşlar,
Belli aralıklarla sütüm doluyor ve göğüsten sızıntı şeklinde akmaya başlıyor açıkçası ben bunları biriktirmiyorum bazı kişiler ön sütün akıyor daha iyi bebeğini emzirdiğinde direk son sütü emmiş olur diyor. Ama sonuçta süt azalmasın, gelsin diye uğraşıyorum böyle boşa akıyor gibi gelince üzülüyorum ne yapmak lazım? Toplayıp bebeğe içirmek mi yoksa bırakayım aksın zaten faydası az olan ön süt gidiyor önemsemesem mi?