Sitare1 Selam kızlar 5 aylık bebegim sağ ayaginin üstüne hiç basmıyor dik tutmaya çalıştığım gibi geri çekiyor , önceden yan basıyordu şimdi basmayı tamamen bıraktı , doktora götürecegim ama bu durumu yaşayan var mı aranızda diye sormak istedim
Sonikiuc Sitare1 normal değil mi? Bence henüz erken ya basması için daha oturamiyordur muhtemelen. Desteksiz oturmaya başladığında bi gozlemleyin bence
Sonikiuc Aybarsmommy benim bebeğim basamıyordu o ayda. Şu am 9 aylık koltuk altından tutunca yürümeye hevesli basıyor şu an. Tabii her bebek farklı ama bana 5. Ay da normal geldi
Sonikiuc Sitare1 bence göze çarpan başka bir durum yoksa 1-2 ay bekleyin sonrasında çocuk sağlığına bir görünun. 5 aylık bir bebek henüz çok küçük. Tabii bu sırada d vit. Kullanımı olmali 6. Ay sonrasında da demir kullanımı olmalı. Aşı için gittiğinizde sağlık ocağına da sorabilirsiniz. Taze Cocuk gelişim mezunu olarak bunu önerebilirim