Kizlar uzun yola çıktı ilaç cantadaydi açtığımda pütür pütür şeyler vardı içinde tadı da değişik geldi attım onu yenisini aldım bu da aynı pütürler var içinde balıkesirdeyiz şuan acaba bozuldu mu anlayamıyorum ya.2 haftadır kullanıyorum daha önce görmemiştim yada dikkat etmedim bilmiyorum.Bilenler cevap verebilir mi lütfen normalde de var mı ya 🥴🥴🥴🥴🥴🥴🥴