Hanımlar merhaba , kardeşimin diyabet hastası oldugınu öğrendik daha yeni, 3 yaşında hastanede tedavi görüyor bikaç gündür, ama insülin verildiği halde şekeri sürekli 300-400 lere cıkıyor sürekli , ilk basta normal diyorlar vücıt kabul edene kadar ama çok üzgünüz , cocugu seker hastası olan anneler tecrübelerinizi paylasır mısınız bizi neler bekliyor , şekeri neden düsmüyor ne olcak diye 😔😔