melike567 Grlnl 6 ay oldu hala arada kaçırıyor gitmek istemiyor bazen kakasını hep söyler ama kardesi olunca bi kac gun onu da ustune yaoti cok sukur bi daha yapmadi ama cişi gelince cani isterse soyler yoksa üstüne kaçırır biraz sonra soyler ne zaman tam olark alisacak bekliyorum
Busraata33 Grlnl 3gün full işedi 😀sonra ara ara kaçırmalar oldu da 3.gün en azından çişim var demeye başladı
incir-receli Grlnl 6 gün hem işedi hem kaka yaptı 😂 2 ayı geride bıraktık artık yapmıyo ama taytını indirine kadar kaçırdığı oluyor hâla
PembePelikan Grlnl bir çocuğun tam anlamıyla alışması 3 ile 6 ay arasında oluyor bu yüzden hiç acele etmeyin ve stres yapmayın arada kaçırması çok normal her çocuk bir değil en uzun süre 6 ay olarak belirlenmiş, benim oğlum 3 ay da anca oturtabildi mesela
Grlnl Metehann12 melike567 Busraata33 incir-receli Teşekkür ederim kızlar umudum parçalandı hahhaha içemeli kakalı ayine devam yani ben 😂😂😂
Grlnl PembePelikan çok şükür maşallah dilimi ısırayım sanırım anladı gibi 6. Günümüz bugün. Çok iyi ilerliyoruz. Sadece söylemiyor. Çişi kakası gelince kıvrılmaya başlıyor bende götürüyorum. Hep gözümün önünde olmadı gerekiyor sadece. Mutfağa bardağı koşarak getirip yanına geliyorum hemen olsun dediğiniz gibi elbet belli zaman alacak tam anlamıyla oturması için